Actualitzacions del sistema

Estem tenint problemes que poden afectar els serveis de Square que necessites. Continuarem actualitzant la nostra pàgina d’estat amb més informació.

Torna a l’inici

Gestiona diversos llocs web amb Vendes en línia Square

Pots crear llocs web addicionals a la Vista general de Vendes en línia Square i assignar articles i punts de venda a cadascun des de la col·lecció d’articles de Square.

Per entendre totes les eines i funcions de Vendes en línia de Square del Tauler de control de Square, obtingues més informació sobre com fer servir la Vista general de Vendes en línia Square al Tauler de control.

Afegeix un lloc nou

Per afegir el teu primer lloc web nou:

  1. Des de la Vista general de Vendes en línia Square, selecciona el nom del compte a dalt a la dreta.

  2. Selecciona Afegeix un lloc web.

  3. Segueix les instruccions per posar un nom al lloc web nou i escollir un punt de venda des del qual fer vendes.

  4. Completa els passos de la configuració per a començar a crear el nou web.

Per a afegir més llocs web nous, pots fer servir el menú desplegable del selector de llocs web i seleccionar Afegeix un lloc web al final de la llista.

Canvia d’un lloc web a un altre

Square-Online-Site-Switcher-Dropdown-CA

Un cop tinguis almenys dos llocs web al compte, pots accedir al menú del selector de llocs web a sobre del menú de navegació.

Square-Online-Site-Switcher-CA

Selecciona un web al menú. La pàgina de Vista general s’actualitzarà per mostrar informació sobre el web seleccionat. També pots seleccionar ••• > Duplica el web, Elimina el web o Canvia el títol del web. Per obtenir més informació sobre els títols del web, aquí t’expliquem més detalls sobre les preferències del lloc web.

Nota: si dupliques un web, només se’n duplicarà el contingut (i no la informació de comerç electrònic, com ara els articles, la tramitació de les comandes o els punts de venda). L’acció d’eliminar un web no es pot desfer.

Configuració compartida

Algunes funcions i configuracions es comparteixen entre tots els llocs web del teu compte, mentre que algunes són específiques de cada lloc. Els articles que hi ha a sota de la línia horitzontal del menú de navegació són configuracions compartides, i els que hi ha a sobre de la línia són específics del lloc web que estigui seleccionat.

Pots consultar més informació sobre la Configuració de Vendes en línia Square.

Assigna articles a llocs i categories

Tots els llocs web del teu compte fan servir el mateix catàleg d’articles, però pots assignar articles a llocs específics del teu compte (i categories específiques per a cada lloc). Només els articles visibles assignats a un lloc apareixeran al pàgina de comandes d’aquest lloc.

En consultar els articles del lloc web al teu compte, només veuràs els articles assignats al lloc que estigui seleccionat. Aquí tens les accions que pots dur a terme per gestionar-los.

Gestiona els articles entre els teus llocs web i la col·lecció d’articles

Amb diversos webs a Vendes en línia Square, tens diferents opcions per a gestionar tots els articles dels llocs web. Considera els teus webs com si cadascun fos un aparador virtual. Tria quins articles de la col·lecció vols mostrar a cada lloc web; un cop publicats, en aquests llocs web només es mostraran els articles que s’hi hagin assignat.

Per afegir un article existent a un lloc web des de la Col·lecció d’articles de Square:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Articles del web.
  2. Selecciona Afegeix des de la col·lecció d’articles per escollir els articles que vulguis mostrar al lloc web.
  3. Selecciona Afegeix articles.

Per deixar de mostrar un article al lloc web:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Articles del web.
  2. Selecciona els articles que vols eliminar fent servir les caselles de selecció.
  3. Selecciona Modificació en bloc > Elimina del lloc web.

Per crear un article nou que encara no tinguis a la Col·lecció d’articles de Square:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Articles del web.
  2. Selecciona Crea un article nou. Si crees un article nou a Vendes en línia Square, s’afegirà a la col·lecció d’articles:
  3. Selecciona Desa quan hagis acabat.

Per eliminar completament un article tant de Vendes en línia Square com de la col·lecció d’articles:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Articles del web.
  2. Selecciona els articles que vulguis eliminar mitjançant les caselles de selecció.
  3. Selecciona Modificació en bloc > Elimina. Si elimines articles a Vendes en línia Square, també s’eliminaran completament de Square.

Mostra i modifica la visibilitat de l’article

Pots veure a quins llocs web està disponible un article i modificar-ne la visibilitat. Per mostrar i modificar la visibilitat d’un article:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Articles del lloc web i selecciona un article per a fer-hi modificacions.
  2. A Visibilitat, tria una configuració de visibilitat i selecciona l’enllaç per veure a quins llocs web està assignat l’article.
  3. Fes servir les caselles per a seleccionar o desseleccionar llocs web i fes clic a Desa quan hagis acabat.

També pots modificar la visibilitat de diversos articles alhora gràcies al mètode de modificació en bloc o bé directament des de la Col·lecció d’articles de Square, seleccionant un article i modificant-ne la Visibilitat a la Configuració de Vendes en línia Square. Pots obtenir més informació sobre com afegir articles i categories a Vendes en línia Square i com crear i gestionar articles a la Col·lecció d’articles.

Les opcions de configuració de visibilitat dels articles que pots fer servir són els següents:

  • Visible: l’article està a punt per a la venda en línia i es mostrarà a la navegació i als resultats de cerca.
  • Ocult: l’article es pot comprar en línia, però només per a qui hi tingui un enllaç directe (aquesta opció és útil per als articles exclusius).
  • No disponible: l’article no es pot comprar en línia (és una opció útil si encara no vols vendre l’article).

Mostra, afegeix i modifica categories

Les categories són úniques per a cada lloc web. Per a mostrar, afegir i modificar les categories per a un lloc web en concret:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, fes servir el selector de llocs web per triar sobre quin vols treballar.
  2. Ves a Articles > Categories del lloc web i selecciona Afegeix una categoria per crear una categoria nova o selecciona una categoria existent per a modificar-la.
  3. Tria els articles que vulguis assignar a la categoria i selecciona Desa quan hagis acabat.

Assigna articles a les categories

Les categories són úniques per a cada lloc web. Pots assignar articles a categories des de qualsevol lloc i veure a quin lloc pertany una categoria.

Per assignar un article a una o més categories:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, fes servir el selector de llocs web per triar sobre quin vols treballar.
  2. Ves a Articles > Articles del lloc web i selecciona un article per a modificar-lo.
  3. A Categories, selecciona Escull categories.
  4. Fes servir el menú per escollir quin conjunt de categories vols veure i, a continuació, marca les caselles per afegir l’article a aquestes categories.
  5. Completa els canvis i selecciona Desa quan hagis acabat.

Per a gestionar articles dins d’una categoria existent:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Articles > Categories del web.
  2. Selecciona la categoria en qüestió.
  3. A Articles, selecciona Tria articles per afegir més articles a la categoria i Fet quan hagis acabat. També pots seleccionar X en un article existent per eliminar-lo de la categoria, o bé seleccionar i arrossegar els articles per reordenar-los dins de la categoria.
  4. Completa tots els altres canvis i selecciona Desa quan hagis acabat.

Nota: per a veure tot el catàleg d’articles de Square, ves a la Col·lecció d’articles de Square.

Configuració de la tramitació

Enviament

Has de tenir un punt de venda d’enviament assignat a cadascun dels llocs web des d’on enviïs comandes en línia. El punt de venda d’enviament es tria durant el procés de crear el lloc web. Els altres aspectes de configuració dels enviaments són compartits a tots els llocs web del teu compte.

Per a modificar el punt de venda d’enviament:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Tramitació > Enviament.
  2. Selecciona Modifica al costat del punt de venda d’enviament que vulguis canviar.
  3. Modifica el punt de venda i Desa per aplicar els canvis.

Recollida a l’establiment i entrega a domicilis de la zona

La configuració de la recollida a l’establiment i l’entrega a domicili també és compartida a tots els llocs web del compte. Així doncs, si has activat una o les dues opcions per a un punt de venda, estaran disponibles a tots els llocs que facin servir aquest punt de venda. Si escau, pots modificar la visibilitat d’un punt de venda per a excloure-hi llocs web concrets.

Per modificar la visibilitat del lloc web per a la recollida a l’establiment i l’entrega a domicili:

  1. A la Vista general de Vendes en línia Square, ves a Tramitació > Recollida i entrega.
  2. Selecciona Modifica al costat del punt de venda que vulguis canviar i, a continuació, ves a Visibilitat del lloc web.
  3. Fes servir les caselles per seleccionar o desseleccionar llocs web per al punt de venda i, després, fes clic a Desa.

Gestiona les comandes

Pots consultar les comandes de tots els webs del teu compte (així com les comandes dels teus altres canals) a l’Administrador de comandes de Square del Tauler de control. Aquí t’expliquem com gestionar les comandes en línia amb Square.

Tradueix els webs

Traduir els teus llocs web de Vendes en línia Square és una bona manera d’arribar a més clients. Si tens una base de clients diversa que interactua amb el negoci en diferents idiomes, pots convertir els teus llocs web en multilingües amb alguns mètodes que tens a la teva disposició. Més informació sobre tradueix el teu web de Vendes en línia Square.

No trobes el que necessites?