Inici>Articles i inventari

Ajusta els nivells de l’inventari

A qui va dirigit aquest article?
  • Als titulars de comptes o als empleats amb permisos d’articles i inventari que poden fer canvis en la disponibilitat dels articles i dels modificadors, així com en els recomptes d’existències des de TPV. Configura els permisos des del Tauler de control de Square.
  • Informació sobre el seguiment de l’inventari

    La gestió de l’inventari de Square et proporciona les eines bàsiques per mantenir un recompte exacte de les existències a la col·lecció d’articles i gestionar-les des de qualsevol lloc. Si actives la funció de seguiment de l’inventari, el recompte d’existències s’actualitza en funció de les vendes de l’aplicació de TPV i Factures Square, i de les comandes enviades a través de la botiga virtual.

    Abans de començar

    Pots gestionar les tasques de l’inventari de dues maneres:

    • Actualitza l’inventari des del Tauler de control de Square en un portàtil o ordinador de sobretaula. Aquesta opció et permet fer canvis manuals en articles individuals o fer servir l’eina d’importació per actualitzar els nivells d’existències en bloc. És la més adient per a la gestió interna, ja que pot ser que hagis de fer actualitzacions més grans. 

    • Actualitza l’inventari des de l’aplicació de TPV i els dispositius TPV. És l’opció més adient per fer-hi canvis ràpids.

    Per fer servir les funcions d’inventari, has de tenir articles a la col·lecció d’articles de Square. Aquí t’expliquem com create and edit items amb Square.

    Per fer servir la gestió de l’inventari, assegura’t que tens la versió més recent de l’aplicació de TPV al dispositiu mòbil.

    Ajusta els nivells de l’inventari

    Les accions sobre les existències et permeten modificar els nivells d’existències i indicar-ne els motius. Per exemple, pots afegir o eliminar existències i afegir-hi els motius com ara existències rebudes, recompte d’inventari, danys, robatori, pèrdua i devolucions d’existències.

    Tauler de control de Square

    Article sense variants:

    1. Inicia la sessió al Tauler de control de Square i ves a Articles i serveis (o Articles i cartes o Articles i inventari) > Articles > Col·lecció d’articles.
    2. Fes clic a l’article seleccionat de la llista.
    3. A Gestiona l’inventari, fes clic a (…) al costat del punt de venda i, a continuació, a Seguiment per disponibilitat o Seguiment per recompte d’existències.
    4. Afegeix l’SKU, el GTIN i el cost unitari.
    5. A Gestiona l’inventari, fes clic a (…) al costat de cada punt de venda i, a continuació, a Seguiment per recompte d’existències.
    6. Afegeix les existències inicials i un avís per nivell baix d’existències per rebre una notificació quan el recompte baixi d’un nivell determinat.
    7. Fes clic a Fet.
    8. Fes clic a Desa.

    Article amb variants:

    1. Inicia la sessió al Tauler de control de Square i ves a Articles i serveis (o Articles i cartes o Articles i inventari) > Articles > Col·lecció d’articles.
    2. Fes clic a l’article seleccionat de la llista.
    3. Selecciona el nom de la variant i fes clic a Inventari.
    4. Fes els canvis necessaris en les existències.
    5. Fes clic a Fet.
    6. Fes clic a Desa.

    Aplicació i dispositius de TPV

    1. Obre l’aplicació de Square i toca ≡ Més.
    2. Toca Articles > Tots els articles.
    3. Fes un toc a l’article seleccionat de la llista.
    4. A l’apartat Preu i inventari, toca Existències disponibles.
    5. Selecciona el motiu de l’ajustament i, a continuació, introdueix-ne la quantitat.
    6. Toca Fet o Desa.
    7. Toca Desa.

    Ajusta els nivells d’inventari en bloc

    L’eina d’importació et permet descarregar un informe de l’inventari actual i modificar-ne les quantitats en bloc. Aquesta funció és especialment útil per afegir existències noves a l’inventari i verificar-ne la quantitat que tens ara. L’eina d’importació només està disponible al Tauler de control de Square.

    1. Inicia la sessió al Tauler de control de Square i ves a Articles i serveis (o Articles i cartes o Articles i inventari) > Articles > Col·lecció d’articles.

    2. Fes clic a Accions > Exporta la col·lecció.

    3. En aquest informe, actualitza els valors de Quantitat nova i desa el fitxer d’Excel (.xlsx) o CSV (.csv) a l’ordinador.

    4. Fes clic a Accions > Importa la col·lecció des de la col·lecció d’articles.

    5. Arrossega i deixa anar o navega fins al fitxer desat a la finestra Importa l’inventari i fes clic a Següent.

    6. Revisa les dades i fes clic a Següent per confirmar.

    Un cop completats aquests passos, les existències s’actualitzaran immediatament.

    En aquests moments, les plantilles de fitxers en Excel i CSV són els únics formats vàlids per a la importació en bloc. No es poden fer servir plantilles personalitzades.

    Articles relacionats